ons inbouwtoilet lekt vanaf de spoelbak naar de pot.?

wat is de oorzaak en hoe los ik dat op ? als ik de drukknop verwijder heb ik weinig ruimte om te werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Misschien een loodgieter erbij halen, hij kan misschien bepaalde aansluitingen langer maken.
Misschien staan sommige leidingen ook niet goed haaks, waardoor er spanning op een leiding komt te staan, daardoor kunnen ze ook gaan lekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk is de afsluiter in de spoelbak niet zo goed meer. Daardoor sluit het rubber niet altijd perfect af, en kan er water gaan lopen. Hier is het zaak om er even iemand naar te laten kijken die weet wat hij doet, anders heb je een vervelende braak klus voor je (Als de vlotter vervangen moet, zal je muur open moeten)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je welk merk en type het is?

Bij een goed merk is het binnenwerk via de opening achter de knoppen te vervangen.

Bij bouwmarktkwaliteit is dat meestal niet het geval,
sowieso is het dan moeilijk onderdelen te krijgen.