ik wil graag een ipod 5 kopen 16gb maar ik vraag me af of 16gb genoeg is

Ik wil op mijn ipod 5 16gb o.a. een aantal spelletjes/ongeveer 100 liedjes/en wat fotos denk ook ongeveer 100 heb ik dan genoeg aan 16gb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ongeveer 10 spelletjes waaronder facebook entwitter enzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En twitter*

Antwoorden (2)

voor 100 liedjes en 100 foto's is 16gb meer dan genoeg. Zelfs als je de liedjes in de allerhoogste kwaliteit erop zet, past dat prima. Bovendien heb je altijd nog 5gb ' gratis' cloud geheugen. Op mijn iPhone staan 1000 foto's, 40 apps en 3000 liedjes en dat neemt ongeveer 30gb in beslag.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!
100 liedjes is ongeveer 800mb, als ik even snel in mijn lijst kijk. Dus ja, aan 16gb heb je meer dan genoeg.
1 GB Gigabyte = 1024 MB