waarom kan ik regionale zenders niet goed ontvangen?

Ik heb digitale tv van Ziggo, alle "commerciele" zenders worden perfect ontvangen maar de regiozenders zijn waardeloos, aan 1 stuk door gekraak en blokjes en gedoe door het beeld. Waarom is bijvoorbeeld RTL4 perfect en Omrop Fryslan bijvoorbeeld echt superslecht? Is hier iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De regionale zenders zou je met gemak moeten kunnen ontvangen,ik denk dat dit ligt aan het signaal van ziggo.
Ik zal als ik jou was eens contact met ziggo opnemen met de vraag hoe dit kan.
Je betaald immers voor digitale televisie en dan mag je ook verwachten dat je alle zenders in goede kwaliteit kunt ontvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Digitale tv heb ik nog niet,maar ontvang wel mn zenders via ziggo. Nl 1 en Sbs was gewoon waardeloos en ik heb n monteur gebeld,bleek dat ziggo de zenders niet goed had overgezet. Ik hoor écht veel negatieve geluiden over ziggo. En mn digitale tv ga ik zeker niet by hun nemen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede coax kabel gebruiken.